12 nowych salonów, powiększanie dotychczasowych i wieloletnie przedłużenia umów – ubiegły rok w gdyńskim Klifie obfitował w zmiany i aktywności, pozwalające optymistycznie patrzeć w przyszłość. Pozyskując nowych najemców Galeria zneutralizowała negatywne skutki decyzji globalnych marek, które zdecydowały o opuszczeniu Polski lub połączyły się z innymi.
Powiększenie oferty home&decor z pewnością zadowoli coraz liczniejsze grono osób, wprowadzających się do nowych inwestycji w sąsiedztwie Klifu.
– Galeria Klif w Gdyni jest wyznacznikiem dobrego stylu oraz źródłem inspiracji i informacji o nowościach. Marki znajdujące się w Klifie to, jakość i bogata oferta, czyli wszystko, co bliskie marce Witek Home – powiedziała Jola Pawłowska, wiceprezes spółki Witek Home.
Dwupiętrowy salon Witek Home jest jednym z 12 sklepów otwartych w Galerii Klif w 2019. Wyposażeniu wnętrz dedykowane są także marki takie jak Tempur, Premium Home czy powiększony Miloo Home.
To nie koniec – wśród nowych marek Galeria Klif powitała pierwszy w Gdyni X-kom ze sprzętem komputerowym oraz unikatowy koncept – laboratorium perfum Mo61. Wśród nowych salonów powitano także marki takie jak Femestage, Niumi czy Zoo Karina.
Na kolejne lata z Klifem związało się 15 najemców. Niektórzy z nich zdecydowali się na umowy trwające aż 10 lat. Decyzje o relokacji podjęło 5 najemców, niektórzy, jak Martes Sport, Tous, Spensen, Premium Home czy Miloo Home zmienili salony na większe. Inni zapowiadają podobne zmiany w tym roku, jak Emanuel Berg, który nowy większy salon otworzy już na wiosnę.
– Cieszą nas te decyzje, bo świadczą o zaufaniu do Galerii – mówi Mariola Rogóż, dyrektor Galerii Klif. – Najemcy doceniają też potencjał Gdyni, która jest przez mieszkańców wskazywana, jako najlepsze miejsce do życia w Polsce.
W Galerii Klif dostępne są wyjątkowe marki, często jedyne w Trójmieście. Ekskluzywne butiki i marki znanych projektantów, m.in. Bizuu, Charme, COS, Emanuel Berg, La Mania, Lidia Kalita, Robert Kupisz, Liu Jo, Marciano Guess, Patrizia Pepe, Petit Bateau, Pinko, Stefanel, Tommy Hilfiger czy Superdry wraz z popularnymi markami sieciowymi tworzą szeroką ofertę, która zaspokoi szerokie gusta klientów.
Do dyspozycji gości jest strefa food court, Kraina Treflików – miejsce z warsztatami i zajęciami dla dzieci, a także punkty usługowe, drogerie i perfumerie, m.in. Douglas, Rossmann, Sephora i SUPER-PHARM oraz laboratorium perfumeryjne Mo61.
Szeroko rozwinięty jest również sektor wnętrzarski. Klienci mają do dyspozycji sklepy takie jak Home &You, BB Home, Spensen czy House & More oraz otwarte tej jesieni: salon Premium Home, Tempur, Miloo Home i dwupiętrowy salon Witek Home.