Factory Ursus – outlet w Warszawie – przyjmie pierwszych klientów po zakończonej rozbudowie już 16 września br. Na klientów czekać będzie ponad 100 sklepów i 850 miejsc parkingowych.
Factory Ursus z dotychczasowych 13 700 m² zwiększyło swoją powierzchnię handlową do prawie 20 000 m².
Wśród nowych marek, których do tej pory nie było w tej nieruchomości komercyjnej, znajdują się m.in.: modowe (Digel, Pierre Cardin, Vero Moda, Mustang), outdoorowe (Elbrus, Hi-Tec, Mountain Warehouse), obuwia (Geox), dziecięcy Smyk oraz popularne marki Rossmann, Empik czy Restauracja Sphinx. Oferta centrum to również silna reprezentacja marek sportowych (m.in. Adidas, Reebok, Asics, Nike, 4F , Puma), męskich ( Lancerto, Bytom, Próchnik, Vistula) oraz mix fashion (United Colors of Benetton, Desigual, Reserved ,Bestseller, Calvin Klein).