Panattoni, lider rynku nieruchomości przemysłowych w Europie, wynajął 17 000 m kw. powierzchni komercyjnej firmie Stella Pack w Lublinie.
Nowy najemca to jeden z największych w Europie dystrybutorów nie chemicznych środków czystości i produktów higienicznych. Przedsiębiorstwo Stella Pack sprawnie działa w województwie lubelskim – posiada tu między innymi magazyny oraz fabrykę – a już w styczniu 2023 r. skorzysta z blisko 17 000 m kw. nowej powierzchni magazynowo-produkcyjnej Panattoni Park Lublin II. W ramach kompleksu przedsiębiorstwo uzyska dostęp do szeregu zrównoważonych rozwiązań, takich jak zielone strefy przy wejściach do biur, czujniki zmierzchu dla oświetlenia zewnętrznego, stacje ładowania samochodów elektrycznych czy armatura sanitarna wyposażona w tryb zmniejszania zużycia wody.
W transakcji najmu uczestniczyła firma doradcza BNP Paribas Real Estate.
„Decyzja o zwiększeniu powierzchni produkcyjnych i magazynowych oraz ich konsolidacja jest kolejnym kamieniem milowym w rozwoju Stella Pack. Dostosowujemy w ten sposób zasoby naszej produkcji i logistyki do potrzeb dynamicznie zmieniającego się rynku. Dzięki wykorzystaniu doświadczenia Panattoni możemy szybko i efektywnie zwiększyć jakość oraz możliwości obsługi naszych odbiorców, zapewniając jednocześnie wysokie standardy pracy oraz przygotowując się do dalszego, dynamicznego rozwoju naszej firmy” – wyjaśnia Juliusz Żuławski, Dyrektor Logistyki, Stella Pack S.A.
– „Rozpoczynając development w Lublinie ponad 7 lat temu widzieliśmy, że zarówno region Lubelszczyzny, jak i całej wschodniej Polski posiada ogromny potencjał, który z czasem będzie się przeradzał w zainteresowanie najemców. Kolejna umowa w ramach Panattoni Park Lublin II to potwierdzenie trafności tej decyzji i motywacja do dalszej rozbudowy naszego lokalnego portfolio, które już wynosi 190 000 m kw. a z nowym rokiem wzrośnie o kolejne 51 000 m kw. Cieszy szczególnie, że po raz kolejny nasza inwestycja wpisuje się doskonale w regionalną działalność klienta i pozwala na jego rozwój, który pozytywnie wpływa na cały rynek” – mówi Katarzyna Osińska, Development Director z Panattoni.