Xiaomi rozwija swoją sieć dystrybucji. Na przełomie listopada i grudnia zostanie otwartych 30 punktów sprzedaży tzw. Mi Points. Większość punktów zostało otwartych już 29 listopada.
Punkty zlokalizowane są na terenie całego kraju. Sieć sprzedaży Mi Points będzie w pełni zintegrowana z oficjalnym sklepem mi-home.pl. Oznacza to, że produkty kupione online, klienci będą mogli odebrać w tych lokalizacjach. Wraz z Mi Stores, Mi Points stworzą sieć 45 punktów w blisko 40 miastach, w których będzie można kupić produkty Xiaomi bezpośrednio od producenta.
Mi Points to dedykowane przestrzenie w już istniejących sklepach. Są to głównie niezależne obiekty wielkopowierzchniowe oferujące smartfony oraz sprzęt IT, RTV i AGD. Część z nich jest zlokalizowana w galeriach handlowych. W ten sposób produkty Xiaomi mają wzbogacić ich ofertę oraz ułatwić dostęp do urządzeń marki również w mniejszych miastach.