Spółka OTCF, właściciel marki 4F, otwiera stoiska sezonowe na czas letnich wakacji. W tym roku specjalny format sprzedaży będzie prowadzony w 39 lokalizacjach – to aż 9 miejsc więcej niż w ubiegłym roku.
Marka 4F posiada obecnie blisko 180 sklepów stacjonarnych w całej Polsce. Dodatkowo w okresie wiosenno-letnim otwiera kilkadziesiąt sezonowych lokalizacji – między innymi w miejscowościach nadmorskich tj. Władysławo, Kołobrzeg, Niechorze, Ustka, Mielno, Łeba, Jastrzębia Góra czy Jastarnia.
Obecni będziemy także w miejscowościach wypoczynkowych w Bieszczadach (Solina i Polańczyk), Mazurach (Ruciane Nida i Szczytno), Beskidzie Śląskim (Wisła), a także na Lubelszczyźnie (Okulinka) i w Wielkopolsce (Witkowo-Skorzęcin) – komentuje Małgorzata Gabryś, Dyrektor ds. Inwestycji i Rozwoju spółki OTCF, właściciela marki 4F.
Wśród 39 lokalizacji spółki aż 5 będzie dedykowanych tylko kolekcji 4F Junior, dla dzieci i młodzieży w wieku 3-15 lat. To nowość w ofercie marki na sezon.