Polska marka odzieży sportowej 4F przygotowuje się do otwarcia pierwszych salonów poza granicami kraju. Do tej pory zagranicę marka 4F docierała poprzez mocno rozwiniętą sprzedaż hurtową w 24 krajach europejskich.
– Aktualnie, poza współpracą z dystrybutorami i sprzedażą bezpośredniodo sklepów, oferującychodzież i sprzęt sportowy jesteśmy w toku rozwijania detalicznego kanału sprzedaży w innych krajach naszego kontynentu– mówi Wojciech Mikulski, członek zarządu Spółki OTCF – Pierwszych sklepów własnych marki 4F należy się spodziewaćna Łotwie, Serbii oraz Czechach, Słowacji i Rumunii – dodaje.
Rozszerzenie sieci nastąpi od 2016 roku. W Polsce asortyment marki 4F dostarczany jest do ponad 300 punktów detalicznych, w tym do ponad 150 sklepów monobrandowych, a dodatkowo trafia on do ponad 300 punktów hurtowych oraz do ponad 130 klientów korporacyjnych.
Firma OTCF S.A., to jeden z wiodących producentów wysokiej klasy odzieży i akcesoriów sportowych. Portfolio firmy składa się z następujących marek: 4F – odzież sportowa, 4Faces – sklepy multibrandowe i produkty outdoorowe – Outhorn.