rynek nieruchomości na wynajem

7 nowych lokali handlowych A.Bikle

a.blikle_galeria_mokotowPolska sieć cukierni i kawiarni A. Blikle powiększyła się o siedem lokali handlowych w tym roku,  z czego większość w ostatnim kwartale. Wyłącznym doradcą marki A. Blikle w zakresie ekspansji jest Cushman & Wakefield.

Liczba lokali marki A. Blikle wzrosła w tym roku o około 25%. Wśród galerii, w których otwarto w 2015 roku cukiernię lub kawiarnię A. Blikle, są największe centra handlowe oraz obiekty średniej wielkości, takie jak Galeria Mokotów, Manufaktura, Silesia City Center, Poznań City Center, Galeria Łódzka, Galeria Warszawa Wileńska i Ferio Wawer. Na początek przyszłego roku zapowiedziano otwarcie lokali w Starym Browarze i Pasażu Łódzkim.

 


nick
twoja opinia

Komentarz pojawi się po akceptacji administratora