Po niespełna roku od rozpoczęcia realizacji nowej strategii rozwoju poziom komercjalizacji Arkad Wrocławskich przekroczył 95 proc. Do grona najemców centrum handlowego dołączyła właśnie sieć Dealz, która jeszcze w tym roku otworzy lokal o powierzchni ponad 400 metrów kw. Z początkiem jesieni aż 4 najemców zdecydowało się też na przedłużenie umów, a 1 powiększył lokal.
Właściciel Arkad Wrocławskich – spółka DEVELIA – może mieć powody do zadowolenia. Ostatnie 12 miesięcy to bardzo dobry okres dla tego wrocławskiego obiektu. Skierowanie oferty w stronę rodzin okazało się strzałem w dziesiątkę, a zintegrowane działania marketingowe i leasingowe zaowocowały podpisaniem nowych umów najmu. Wielu najemców zmieniło też lokalizacje i powiększyło lokale.
– Cieszymy się, że wypracowana pod koniec ubiegłego roku strategia się sprawdza. Od początku skupiliśmy się na byciu „otwartym na rodziny”. Tak brzmi też nowe hasło reklamowe Arkad Wrocławskich. Budowa szerokiej oferty handlowo-usługowo-rozrywkowej dla rodzin opłaciła się. Wprowadzane zmiany znacząco zwiększyły zainteresowanie powierzchnią handlową centrum, a organizowane przez nas eventy z kategorii edutainment przyczyniły się do wzrostu footfallu. Dziś śmiało możemy stwierdzić, że staliśmy się miejscem, do którego rodziny przyjeżdżają nie tylko po to, aby zrobić zakupy, ale też wartościowo spędzić czas z dziećmi – mówi Piotr Pirogowicz – Dyrektor Zarządzający Obiektami Komercyjnymi w DEVELIA S.A.