Z życia spółek

Spółka G City zapowiada zmiany w tenant mix i prezentuje wyniki finansowe

Szymon_Mińczuk_
Spółka G City zapowiada zmiany w tenant mix i prezentuje wyniki finansowe.

Firma G City Europe zamknęło pierwszą połowę 2024 roku z doskonałym wynikiem finansowym. Według raportu, dochód z najmu netto (NRI) wzrósł o 14,6% w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku. Jest to zasługa dobrych wyników obiektów handlowych w portfelu spółki, których wskaźnik obłożenia plasuje się na poziomie 95,5% (na dzień 30 czerwca), a ich odwiedzalność wzrosła o 3,8% w porównaniu z tym samym okresem ubiegłego roku.

Centra handlowe G City sukcesywnie wzmacniają swoje portfolia przyciągając nowych najemców. Tylko w pierwszych ośmiu miesiącach tego roku firma podpisała 227 umów najmu (57 400 mkw. powierzchni najmu) i pochwaliła się 53 otwarciami we wszystkich swoich obiektach. Część marek otworzyło swoje sklepy po gruntownych remontach i w powiększonych nowych formatach. Przychody wygenerowane przez najemców w pierwszej połowie roku wzrosły o 5,8% r/r.

Spółka G City potwierdziła, że jest otwarta na rozmowy na temat swojej jednej z najbardziej kultowych przestrzeni handlowych w Warszawie – Wars Sawa Junior.

Nie ma w Polsce lokalizacji o tak dużym natężeniu ruchu, jak WSJ na Marszałkowskiej. Blisko 70 milionów pieszych rocznie przechodzących przed każdą witryną sklepową oraz absolutnie oszałamiająca widoczność marki w centrum stolicy, sprawiają, że jest to najlepszy adres w mieście do prowadzenia biznesu mówi Szymon Mińczuk, Retail Director G City i dodaje Biorąc pod uwagę wszystkie pozytywne zmiany, które zachodzą w Warszawie, otwarcie nowego muzeum przed naszym budynkiem i plany modernizacji obszaru wokół niego, przewidujemy, że w najbliższych latach Wars Sawa Junior stanie się jeszcze silniejszą lokalizacją. Jesteśmy otwarci na rozmowy z nowymi markami, gotowymi wykorzystać tę wyjątkową okazję, która jak wszyscy wiemy zdarza się raz na 10 lub więcej lat. W dalszym ciągu zamierzamy także wzmacniać nasze inne warszawskie centra – Promenadę, Targówek, Redutę, i pozostałe w całej Polsce – Galerię Dominikańską we Wrocławiu, Focus Mall w Bydgoszczy, Białą w Białymstoku, Kasztanową w Pile i Plejadę w Bytomiu.

W II kwartale br. warszawskie centrum handlowe Targówek urozmaiciło swoją ofertę modową. Pod koniec kwietnia swój sklep o powierzchni 406 mkw. otworzyła inspirowana popkulturą młodzieżowa marka Cropp. Do grona najemców dołączyły także między innymi salon Kamalion i zachwycający sklep Lilou.

Źródło: G City / materiał prasowy