Z życia spółek

Marka ALDI liderem cenowym wśród dyskontów w Polsce?

HyperFocal: 0

Marka ALDI jest liderem cenowym wśród dyskontów w Polsce – tak wynika z badania ASM Sales Force Agency.

ALDI Polska umacnia pozycję na rynku handlu detalicznego, zajmując pierwsze miejsce wśród sieci dyskontowych w najnowszym badaniu koszyka zakupowego ASM Sales Force Agency za wrzesień 2024. Z wynikiem 302,94 zł za koszyk podstawowych produktów, ALDI skutecznie wyprzedza konkurencyjne sieci dyskontowe – Lidla i Biedronkę.

Według raportu ASM, średnia wartość koszyka w ALDI we wrześniu 2024 wyniosła 302,94 zł, co stanowi niewielki spadek w porównaniu do sierpnia (304,94 zł). Jednak w zestawieniu ze wzrostem cen w innych sieciach dyskontowych ALDI prezentuje się jako najbardziej atrakcyjny cenowo dyskont dla klientów.

Obecne wyniki pokazują rosnącą siłę ALDI i skuteczność przyjętej strategii cenowej.

Źródło: ALDI / materiał prasowy