Archicom z najlepiej sprzedającą się inwestycją mieszkaniową w Katowicach.
Zaledwie dwa tygodnie wystarczyły firmie Archicom by sprzedać ponad 30 mieszkań w MIKATO – pierwszym katowickim projekcie ogólnopolskiego dewelopera. Tym samym spółka osiągnęła najwyższy miesięczny wolumen sprzedaży w śląskiej stolicy, a debiut Archicom został najlepiej sprzedającą się inwestycją w mieście. Miastotwórczy projekt połączy wielkomiejski styl życia z wygodnym dostępem do kluczowych punktów Katowic, kładąc nacisk na architekturę zgodną z koncepcją miasta 15-minutowego.
Inwestycja MIKATO powstanie w samym sercu Katowic, w kwartale ulic Sokolska, Skargi i Słowackiego, w sąsiedztwie zielonego skweru Przyjaciół z Miszkolca. Przestrzeń tego skweru będzie przenikać w głąb otwartego parteru budynku, tworząc spójną i atrakcyjną całość. W trzech wieżach, połączonych wspólnym parterem, powstanie 341 mieszkań o różnych metrażach – od kawalerek po mieszkania czteropokojowe – z wyjątkowym widokiem na miasto. Lokale usługowe zajmą powierzchnię niemal 750 m² i będą dostępne w sześciu punktach. Cała inwestycja będzie realizowana w jednym etapie, więc wszystkie mieszkania będą budowane jednocześnie.
– MIKATO to projekt ‚w sercu miasta’, dosłownie i w przenośni – ma być miejscem, które żyje razem z miastem, odpowiada na jego potrzeby i staje się częścią jego codziennego rytmu. Przy realizacji inwestycji kluczowe było dla nas stworzenie przestrzeni, która nie tylko spełnia oczekiwania mieszkańców, ale także przyczynia się do rozwoju całej okolicy. Lokalizacja MIKATO jest doskonała – w pobliżu ważnych traktów komunikacyjnych oraz kluczowych obiektów, takich jak Rynek, „Spodek”, Galeria BWA, Narodowa Orkiestra Symfoniczna Polskiego Radia, a także biznesowe zagłębie aglomeracji oraz duże kompleksy handlowe, takie jak Supersam Katowice i Galeria Katowicka. Taka okolica zobowiązuje, a my zadbamy o to, by wzbogacić ją o jakościową architekturę – zapewnia Dawid Wrona, Chief Operating Officer w Archicom.
Źródło: Archicom
materiał prasowy