Grupa Murapol z mieszkaniowymi Black Weeks.
Rozpoczął się ulubiony czas w roku dla wszystkich łowców atrakcyjnych okazji zakupowych! Słynny na całym świecie Black Friday przez lata ewoluował, by ostatecznie przerodzić się w Black Weeks, oferujące wyjątkowe promocje przez cały listopad. Wpisując się w tę tradycję, Grupa Murapol również przygotowała dla swoich klientów interesującą propozycję. Deweloper postawił do dyspozycji nabywców po 20 mieszkań i apartamentów inwestycyjnych z pakietami bonusów w każdym mieście, w którym jest obecny ze swoją ofertą. Wybierając lokal objęty listopadową promocją, można oszczędzić nawet 244 tys. zł! A już w najbliższą sobotę, 9 listopada, deweloper zaprasza na Mieszkaniowy Dzień Otwarty, podczas którego na odwiedzających biura sprzedaży będzie czekało dodatkowe po 5 lokali z pakietami bonusów w promocyjnych cenach w 14 miastach.
– Choć Black Friday przypada w tym roku na 29 listopada, to w Grupie Murapol wyjątkowe okazje zakupowe trwają znacznie dłużej. Zdajemy sobie sprawę, że decyzja o zakupie wymarzonego mieszkania czy zainwestowaniu w nieruchomość na wynajem nie przychodzi łatwo i jest poprzedzona długimi poszukiwaniami. Dajemy naszym klientom nie tylko czas na rozważenie, ale i atrakcyjną ofertę mieszkań i apartamentów inwestycyjnych w projektach usytuowanych zarówno w dużych aglomeracjach, jak i mniejszych miejscowościach regionalnych. Każdy znajdzie w listopadowej puli promocyjnej coś dla siebie, bo nasze inwestycje wyposażone są w standardzie w rozwiązania ECO – są to zarówno kawalerki, jak i przestronne nawet 100-metrowe mieszkania. Warto dodać, że wszystkie mieszkania i apartamenty inwestycyjne wyposażyliśmy w standardzie w pakiet antysmogowy zapewniający czyste powietrze we wnętrzach. Do każdego lokalu przynależy taras z ogródkiem lub balkony wykonane w technologii ISOCORB. Mieszkańcom dajemy też możliwość korzystania z najnowocześniejszych urządzeń smart home, wspierających obniżanie kosztów zużycia mediów, w tym m.in. zawory odcinające dopływ wody czy unikatową funkcję hotelową – mówi Łukasz Tekieli, dyrektor ds. sprzedaży w Grupie Murapol.
Źródło: Grupa Murapol
materiał prasowy