Z życia spółek

Polski e-commerce 4FIZJO rusza na podbój Europy

wizualizacja-laptop-4fizjo (2)Wywodzący się z Budapesztu PortfoLion Capital Partners nabywa udziały mniejszościowe w 4FIZJO Group, wiodącym polskim graczu e-commerce na rynku fitness i fizjoterapii. Transakcja ta umacnia pozycję 4FIZJO w regionie na rynku produktów sportowych i rekreacyjnych.

– Dzięki partnerstwu z PortfoLion zdobywamy więcej, niż finansowanie – w pakiecie przychodzi doświadczenie, globalna wizja rozwoju i doradztwo strategiczne potrzebne do zainteresowania naszą marką klientów w całej Europie – mówi Adam Grybalow, współzałożyciel 4FIZJO.

4FIZJO Group – dziś kluczowy gracz w swojej branży – powstało w 2017 r. jako garażowy startup. Założyli go byli fizjoterapeuci, Mateusz Oniśk i Adam Grybalow, którzy chcieli tworzyć i popularyzować wysokiej jakości produkty fizjoterapeutyczne i fitness. Dzisiaj firma realizuje 100 tys. zamówień miesięcznie, zatrudnia 120 osób i dysponuje powierzchnią magazynową ok. 14 tys. m².

materiał prasowy