Z życia spółek

Firma Salesforce wprowadza Agentforce 2dx

helloquence-61189-unsplash
Salesforce (NYSE: CRM), lider AI CRM, ogłosił premierę Agentforce 2dx, najnowszej wersji swojej platformy cyfrowej pracy, umożliwiającej integrację zaufanych, autonomicznych agentów AI w codzienne procesy biznesowe. W tej wersji Agentforce wychodzi poza model reaktywnych, inicjowanych przez użytkownika interfejsów czatu i umożliwia wdrażanie proaktywnych agentów AI, którzy działają w tle i automatycznie reagują na potrzeby biznesowe. Firmy mogą teraz płynnie integrować autonomicznych agentów AI z istniejącymi systemami danych, logiką biznesową i interfejsami użytkownika. Pozwala to przewidywać potrzeby operacyjne i dynamicznie podejmować działania – zwiększając efektywność, elastyczność i skalowalność procesów.

Agentforce 2dx wprowadza również nowy zestaw narzędzi low-code i pro-code, które umożliwiają deweloperom szybkie konfigurowanie, testowanie i wdrażanie Agentforce. W połączeniu z zaawansowaną analityką pozwalają one zespołom monitorować, debugować i optymalizować wydajność agentów w czasie rzeczywistym. Aby ułatwić eksperymentowanie z tymi narzędziami, Salesforce oferuje Agentforce Developer Edition – bezpłatne środowisko, w którym deweloperzy mogą prototypować agentów i korzystać z możliwości Data Cloud – hiperskalowalnego silnika danych Salesforce.

Dodatkowo Salesforce ogłosił premierę AgentExchange – zaufanej platformy handlowej i społeczności Agentforce, zintegrowanej z Salesforce. Otwiera ona nowe możliwości dla partnerów biznesowych, którzy mogą uczestniczyć w dynamicznie rozwijającym się rynku cyfrowej pracy o wartości 6 bilionów dolarów. AgentExchange przyspieszy wdrażanie Agentforce, oferując bogatą bibliotekę gotowych szablonów i akcji, oszczędzając czas i zasoby firm oraz umożliwiając partnerom sprzedaż ich komponentów i czerpanie zysków z rosnącego rynku agentów AI. Platforma startuje z ponad 200 partnerami i setkami gotowych akcji, które przeszły rygorystyczne testy bezpieczeństwa i zostały ocenione przez klientów.

„Firmy mają dziś więcej pracy niż pracowników, a Agentforce wkracza, aby wypełnić tę lukę. Rozszerzając cyfrową siłę roboczą poza sam CRM, sprawiamy, że firmy mogą łatwiej niż kiedykolwiek osadzić agentową sztuczną inteligencję w dowolnym przepływie pracy lub aplikacji, aby obsługiwać rutynowe zadania, wspomagać pracowników i łączyć się z klientami. Dzięki głębokiej integracji z cyfrową platformą pracy Salesforce, dyrektorzy ds. informatyki, liderzy IT i programiści mogą płynnie tworzyć agentów i automatyzować pracę w dowolnym miejscu, zwiększając tym samym wydajność, napędzając innowacje i odblokowując nowe możliwości na wartym 6 bilionów dolarów cyfrowym rynku pracy”. – komentuje Adam Evans, EVP i GM platformy AI Salesforce.

Źródło: Salesforce
materiał prasowy