Największe firmy odzieżowe w Polsce wprowadzą swoje marki do centrum handlowego Serenada w Krakowie. Chodzi o Inditex, LPP oraz H&M. W obiekcie powstanie salon Hennes & Mauritz, będzie miał powierzchnię 2300 mkw. na dwóch poziomach.
Jak zapowiada Maciej Kiełbicki, dyrektor zarządzający Mayland Real Estate – w Serenadzie 30 tys. mkw. powierzchni zajmie moda.
Do nowych najemców obiektu w październiku dołączyły CCC i Mango. Na chwilę obecną komercjalizacja centrum handlowego wynosi 50%. Do najemców zaliczają się marki z Grupy Inditex (Zara, Bershka, Pull and Bear, Stradivarius, Massimo Dutti, Zara Home) oraz LPP (Reserved, Mohito, House, Cropp, Sinsay, Home & You). Z kolei operatorem spożywczym Serenady będą delikatesy Piotr i Paweł.
Centrum handlowe Serenada w Krakowie jest obecnie na etapie prac przygotowawczych. Obiekt zlokalizowany będzie w północnej części aglomeracji, gdzie funkcjonuje już hipermarket o pow. 20 000 m² z galerią handlową o pow. 8000 m², OBI, Toys’R’Us, restauracja drive thru McDonald’s, Norauto, Multikino z 12 ekranami i największy park wodny w Polsce.
Serenada dostarczy 43 tys. mkw. powierzchni najmu.