22 procent więcej klientów odwiedziło w styczniu cenrtrum handlowe Turawa, w porównaniu do analogicznego okresu roku ubiegłego.
– Cieszymy się z tak znaczącego wzrostu frekwencji Centrum – mówi Agnieszka Muż, Asset Manager w firmie Colliers International, która zarządza obiektem. – Osiągnięte wyniki oceniamy bardzo pozytywnie, szczególnie w odniesieniu do ogólnych tendencji spadkowych w odwiedzalności polskich centrów handlowych – dodaje Agnieszka Muż.
Miniony rok dla CH Turawa Park zakończył się wzrostem odwiedzalności (5 procent), jak i zwiększeniem obrotów (na poziomie 10 procent).
W 2014 roku wśród najemców obiektu znaleźli się: sklep sportowy Fightline Shop, pralnia Perfect Clean oraz oferujący wysokiej jakości, oryginalne produkty z Niemiec Pewex, Carry, T-Mobile, Szachownicęa i plac zabaw – Bajkowy Labirynt. Z kolei marka CCC podjęła decyzję o zwiększeniu powierzchni swojego lokalu o ponad 120 mkw.
Centrum Handlowe Turawa na opolszczyźnie oferuje 36 tys. mkw. powierzchni handlowo – usługowej i 1400 miejsc parkingowych.