Lokal handlowy sieci obuwniczej CCC w centrum handlowym Manufaktura w Łodzi został otwarty po remoncie. Lokal zwiększył powierzchnię niemal dwukrotnie. Wcześniej CCC zajmowało 519 mkw., teraz to aż 967 mkw.
Salon został zmodernizowany według nowego konceptu marki: w przestronnych wnętrzu zastosowano materiały wysokiej jakości (drewno, płótno, tapety, płytki), w kolorystyce przeważają barwy natury. Zastosowano także efektywniejszą ekspozycją produktów i zadbano o komfort klientów (powiększone strefy mierzenia, kącik TV dla dzieci, wygodna, duża Strefa kas). Uzupełnieniem nowego konceptu jest indywidualny zapach dla marki CCC oraz indywidualny format muzyczny.
Grupa CCC to 771 sklepów zlokalizowanych w nowoczesnych centrach i galeriach handlowych w 15 krajach, własna fabryka butów skórzanych, ok.10 tys. pracowników i niemal 30 milionów par butów sprzedawanych w ciągu roku.