Wartość ubiegłorocznych inwestycji w aktywa Carrefour w Polsce wyniosła 267 mln złotych, zaś w przypadku programów CSR kwota osiągnęła poziom 750 tys. zł. Łączna sprzedaż firmy Carrefour w Polsce, z uwzględnieniem hiper- i supermarketów oraz wszystkich marek działających w ramach sieci, wyniosła natomiast 8,895.3 mld złotych i była wyższa niż w roku ubiegłym.
W zeszłym roku Carrefour otworzył w Polsce 1 nowy hipermarket, 2 supermarkety oraz blisko 120 sklepów osiedlowych. Równolegle, sieć przeprowadziła modernizacje 15 istniejących hipermarketów, 50 supermarketów oraz 9 centrów handlowych, a także 3 konceptów franczyzowych. W minionym roku firma dokonała również akwizycji 38 sklepów specjalistycznych Galerie Alkoholi, a także uruchomiła sklep internetowy eCarrefour.pl. Dzięki tym przedsięwzięciom Spółka zyskała nowe, perspektywiczne kanały sprzedaży. Na koniec 2015 roku Carrefour w Polsce zarządzał w sumie ponad 800 sklepami
w pięciu formatach, centrami handlowymi o łącznej powierzchni 230.000 GLA oraz 43 stacjami paliw.
– W 2016 roku zamierzamy kontynuować zmiany rozpoczęte w roku ubiegłym. Zamierzamy otworzyć 2 hipermarkety oraz około 100 sklepów franczyzowych. Ważny element nadal stanowić będzie rozwój nowych kanałów sprzedaży, przede wszystkim sklepu internetowego oraz digitalizacja wykorzystywana w komunikacji z klientami. Jako firma społecznie odpowiedzialna uwzględnimy również potrzeby naszych interesariuszy: pracowników, dostawców i przedstawicieli lokalnych społeczności – komentuje Guillaume de Colonges, Prezes Carrefour Polska.