Centrum handlowe NoVa Park w Gorzowie Wielkopolskim świętuje czwarte urodziny.
Cztery lata działalności NoVa Park to:
- 16 milionów klientów NoVa Park;
- systematyczne wzrosty obrotów najemców w każdym miesiącu działalności od momentu otwarcia;
- 51 nowych otwarć, w tym pojawienie się marek nieobecnych dotąd na rynku lokalnym np. Tchibo, W.KRUK, Pull& Bear czy Bershka;
- 140 lokali, w tym supermarket Piotr i Paweł oraz 11 restauracji i kawiarni;
- blisko 120 akcji marketingowych, które stanowiły wartość dodaną do zakupów dokonywanych w NoVa Park;
- trzykrotna umowa o sponsoringu Klubu Sportowego Stal Gorzów;
- blisko 27 tysięcy fanów na profilu NoVa Park na Facebooku;
- liczne nagrody – nagroda w konkursie 2012 CEE Construction & Investment Journal Awards Poland w kategorii „Shopping Center Development of the Year”, wyróżnienie w konkursie „Lubuski Mister Budowy 2012” oraz Nagroda II stopnia w XXIII ogólnopolskim konkursie Budowa Roku 2012;
- podwójna ocena Excellent w certyfikacji ekologicznej BREEAM In-Use 2014;
- status finalisty konkursu Solal Marketing Awards w kategorii „Footfall activation” w 2015 roku.
NoVa Park to największe i najnowocześniejsze centrum handlowo-rozrywkowe w województwie lubuskim. Na terenie obiektu funkcjonują: supermarket Piotr i Paweł oraz liczne sklepy i punkty usługowe, w tym marki nieobecne dotąd na rynku lokalnym, takie jak Pull&Bear, H&M, Intersport, Lindex, KiK, KFC, Pure Fitness, Home&You, Super–Pharm, Cubus, Calzedonia, Intimissimi, Kubenz, Tchibo, Smyk, Sephora, W.KRUK czy Bershka.
Właścicielem obiektu jest węgierski deweloper Futureal. Zarządcą NoVa Park jest firma Apsys Polska S.A.