24 września w Starym Browarze w Poznaniu miała miejsce premiera pierwszego salonu DUKA, zrealizowanego w nowej koncepcji wizualnej. Wnętrza zaprojektowano zgodnie z metodą design thinking.
– Naszym celem było odpowiedzenie na potrzeby odbiorcy, który stara się być na bieżąco z trendami, a jednocześnie uwielbia rasowy design. W nowym koncepcie przejścia są szersze i wygodniejsze, a przestrzeń zaprojektowana tak, by przypominała osobom odwiedzającym salon najbliższe im miejsce – dom – mówi o założeniach aranżacyjnych Joanna Burakowska, Head of VM & Creative Director w DUKA.
Skandynawski minimalizm został połączony z ciepłem dębowego drewna oraz loftowymi detalami, a zróżnicowanie kolorystyczne sekcji podkreśla podział na kategorie asortymentowe. W sklepie pojawiły się wielkie stoły oraz konstrukcje przywodzące na myśl aranżacje kuchenne, które jeszcze bardziej inspirują klientów podczas zakupów.
Zamysł aranżacyjny będzie stopniowo realizowany w kolejnych obiektach, które zostaną otwarte już w październiku: w salonach DUKA w Hali Koszyki w Warszawie (20.10.2016) i w Galerii Krakowskiej, w której będzie miała miejsce rearanżacja istniejącego lokalu.