Informacje dnia

Sklepy po nowemu w Atrium Targówek

Centrum handlowe Atrium Targówek zmienia się dla swoich klientów. W ostatnich dniach w nowej odsłonie i nowych lokalizacjach udostępnione zostały sklepy marek Not For Sale oraz Taranko. Dodatkowo, Pandora, znana na całym świecie marka oferująca biżuterię, przeniosła się z wyspy w pasażu centrum do własnego lokalu.

Not For Sale oferuje swoim klientom produkty najlepszych rodzimych projektantów, nie zapominając jednocześnie o nowościach z zagranicy. W ofercie firmy znajduje się m.in. klasyka włoska czy skandynawska. Sklep został ponownie otwarty 10 września. Zajmuje lokal o powierzchni 20m2 w okolicy strefy gastronomicznej.

20 września w nowej odsłonie obok salonu Tchibo został otwarty sklep odzieżowy Taranko, który zajął powierzchnię aż 103,9 m2.

Dla klientów Atrium Targówek otwarty został także salon Pandora, która dotychczas oferowała swoje produkty na wyspie w pasażu. Jest to znana na całym świecie marka, która oferuje klientom biżuterię. Salon Pandora zajął lokal o powierzchni 63 m2 zlokalizowany obok salonu Reserved.

 

Atrium Targówek jest jednym z największych obiektów handlowo-rozrywkowych prawobrzeżnej Warszawy. Istniejąc na lokalnym rynku od niemal 20 lat, na stałe wpisał się
w zwyczaje zakupowe mieszkańców dzielnic takich jak Targówek czy Białołęka oraz
północno-wschodnich powiatów aglomeracji warszawskiej. Jego popularność i odwiedzalność z roku na rok wzrastają.