Gdańska Galeria Metropolia, która jeszcze w październiku będzie otwarta, kończy proces komercjalizacji. Do grona nowych najemców dołączyło 14 marek, wśród których znalazły się m.in. sklepy odzieżowe, kawiarnie oraz punkty usługowe. W transakcjach najmu pośredniczyła międzynarodowa firma doradcza Cushman & Wakefield.
Nowymi najemcami otwieranej w bieżącym miesiącu Galerii Metropolia będą sklepy odzieżowe z akcesoriami m.in. Best Brands, PDM odzież włoska, Lara Fabio oraz Pink Box, a także belgijska marka kategorii casual & luxury – J&JOY. Ponadto ofertę Galerii uzupełnią dwaj najemcy z branży modowej – Monnari i Green Point, pierwsza na rynku trójmiejskim kawiarnia Second Cup, lodziarnia Zielona Budka oraz Kolporter i UPC.
Obiekt zaoferuje swoim klientom i najemcom ponad 34 tys. m kw. powierzchni handlowej oraz ok. 1100 miejsc parkingowych, a także zewnętrzny parking typu park & ride. Na czterech poziomach przewidziano łącznie ok. 150 lokali i stoisk handlowych oraz usługowych.