Carrefour od stycznia br., sieć otworzył w Polsce 10 nowych sklepów, wprowadziła dwa nowe koncepty: premium oraz urban, a także przeprowadziła 14 remodellingów istniejących placówek. Do końca roku, Carrefour planuje otwarcie kolejnych 2 nowych sklepów w tym formacie.
– 2016 rok zakończymy z imponującym wynikiem 12 nowo otwartych supermarketów oraz 14 zrealizowanych modernizacji. Było to dla nas duże wyzwanie, ponieważ w ostatnich latach inwestowaliśmy głównie w odświeżenie tego formatu sklepu. Teraz pokazaliśmy, że po wypracowaniu 3 różnych konceptów supermarketów: classic, urban i premium, jesteśmy gotowi na dalszą ekspansję organiczną w zróżnicowanych lokalizacjach – mówi François Vincent, Dyrektor Supermarketów i Sklepów Convenience w Carrefour.
Od stycznia, Carrefour otworzył w Polsce 10 nowych supermarketów, z czego 1 sklep w segmencie premium (Podkowa Leśna), 7 sklepów w segmencie urban (Warszawa Wojska Polskiego, Warszawa Wilanowska, Warszawa Zaułek, Warszawa Białołęcka, Łódź Piotrkowska, Stare Babice i Grodzisk Mazowiecki) oraz 2 klasyczne supermarkety (Leszno i Nowy Dwór Mazowiecki). Na grudzień planowane są z kolei otwarcia 2 nowych sklepów: w Radomiu (segment premium) oraz w Izabelinie pod Warszawą (segment urban). Co więcej, w mijającym roku Carrefour zakończył remodeling łącznie 14 istniejących placówek.
Carrefour posiada obecnie w Polsce ponad 160 sklepów w formacie supermarketów.