rynek nieruchomości komercyjnych na sprzedaż

Wprowadzają nową markę biurową w Polsce

myhive-2

Po wdrożeniu z sukcesem dwóch marek handlowych STOP SHOP i VIVO!, IMMOFINANZ zdecydował o wprowadzeniu na rynek myhive – międzynarodowego konceptu, tym razem dedykowanego dla swoich nieruchomości biurowych.

Biura  pod tą marką będą charakteryzować się szerokim zakresem usług, doskonałą infrastrukturą oraz będą stwarzały platformę dla komunikacji pomiędzy najemcami. W pierwszym etapie pod marką parasolową myhive ujętych zostanie 20 budynków biurowych w sześciu krajach. Sześć z nich dotyczy polskich nieruchomości. Oficjalne otwarcia pierwszych tj. myhive Crown Point oraz myhive Equator planowane są jeszcze na grudzień br. natomiast w styczniu 2017 kolejne trzy tj. myhive Brama Zachodnia, myhive Nimbus oraz myhive Park Postępu. Ostatni zaplanowany budynek, w pierwszej fazie implementacji, myhive IO-1 zostanie otwarty w połowie 2017 roku.

W pierwszym etapie rozwój myhive obejmie 20 biur IMMOFINANZ w sześciu krajach tj. Austrii, Niemczech, Czechach, Polsce, Rumunii i na Węgrzech.

 Pięć charakterystycznych cech myhive:

 Przyjazna i żywa atmosfera: szczególnie w kontekście interior design, ale i na zewnątrz budynku, lobby pełne życia z przestrzeniami relaksu dla najemców i ich gości, klimatyczne oświetlenie i dedykowany dla myhive zapach, dobrze nastrajająca muzyka w tle, przyjazne dla oka obszary zielone wpływające na dobre samopoczucie.

Uprzejmy i pomocny personel: ciepła i profesjonalna obsługa w recepcjach głównych budynków na miarę hotelu butikowego, szybka i fachowa pomoc ekspertów technicznych oraz elastyczna pomoc ze strony zorientowanych na klienta property managerów oraz właściciela budynków.

 Doskonała infrastruktura i usługi: sklepy i usługi zaspokajające codzienne potrzeby, sale spotkań, jak również sale konferencyjne i miejsca do organizacji eventów, elastyczne oferowanie biur na potrzeby krótkoterminowe, ultraszybki Internet oraz udogodnienia dla uprawiających sport: prysznice i szafki.

Doskonałe możliwości w zakresie networkingu: atrakcyjne lobby oraz tereny zewnętrzne służą jako strefy do komunikacji pomiędzy najemcami. Dostęp do całodziennych kawiarni oraz stref dla najemców.

 Dostępność: dobre połączenia z transportem publicznym lub tzw. shuttle bus, atrakcyjne, dobrze oświetlone i wyraźnie oznakowane garaże, miejsca do przechowywania rowerów oraz wypożyczalnie rowerów, dostęp dla osób niepełnosprawnych.


nick
twoja opinia

Komentarz pojawi się po akceptacji administratora