Informacje dnia

DUKA rozwija sprzedaż e- commerce

duka_dynamicznie_rozwija_e_commerceE-sklep marki osiąga obecnie takie same przychody jak jej mające najwyższe obroty salony. Plany na 2017 rok są jeszcze bardziej ambitne: sklep online zamierza osiągnąć 8% całkowitej sprzedaży DUKA, a w najbliższych latach rozpocząć internetową sprzedaż produktów w innych europejskich krajach.

DUKA z sukcesami prowadzi sklep internetowy, w którym można kupić jej najwyższej jakości akcesoria kuchenne w stylistyce skandynawskiego minimalizmu. Dodatkowo została uruchomiła sprzedaż produktów marki na Allegro.pl.

Działania e-commerce stały się integralnym, niezwykle istotnym obszarem naszej strategii marketingowej. W sklepie internetowym nie tylko bezpośrednio sprzedajemy nasze produkty, ale również prezentujemy cały asortyment, umożliwiając poznanie pełnego portfolio marki. Korzyścią jest wyraźny wzrost efektu ROPO (Research Online, Purchase Offline) – mówi Paweł Wróbel, Dyrektor e-Commerce w DUKA International.

Celem na 2017 rok jest, by sklep internetowy DUKA osiągnął 8% całkowitej sprzedaży marki. Plany na najbliższe lata obejmują zmiany platformy oraz strategii marketingu online, a także uruchomienie sprzedaży internetowej na kolejnych rynkach europejskich – w Bułgarii, Holandii, Wielkiej Brytanii i w Niemczech.