W wakacje Centrum Handlowe Lublin Plaza znalazła się nowa marka – Paris Optique, a kilku dotychczasowych najemców m.in. HOUSE&more oraz OCHNIK zmieniło swoje lokale na większe salony. W najbliższych tygodniach planowane są kolejne otwarcia sklepów.
Salon marki Paris Optique mieści się na parterze, przy perfumerii Douglas. Zajmuje powierzchnię 55 m2. W swojej ofercie posiada szeroką gamę opraw korekcyjnych i przeciwsłonecznych światowych marek.
HOUSE&more zajmuje obecnie dwukrotnie większą powierzchnię (500 m2). Salon został ulokowany na pierwszym piętrze. Oferuje meble i akcesoria wnętrzarskie.
W ostatnich dniach lipca w Lublin Plaza także marka OCHNIK otworzyła nowy salon. Zajął on ponad 183 m2 – dwukrotnie więcej, niż poprzedni lokal firmy.
W centrum handlowym Lublin Plaza znajduje się 100 sklepów i punktów usługowo-handlowych, 8-salowe kino Cinema City oraz klub sportowy Jatomi Fitness. Lublin Plaza należy do grupy kapitałowej Klépierre, która jest właścicielem dużych obiektów handlowych w 16 krajach Europy. W Polsce posiada 6 centrów handlowo-rozrywkowych: Sadyba Best Mall w Warszawie, Poznań Plaza, Lublin Plaza, Ruda Śląska Plaza, Sosnowiec Plaza oraz Rybnik Plaza.