W dniu otwarcia, 18 października nowe centrum handlowe we Wrocławiu – Wroclavię odwiedziło 85 tys. klientów, a przez pierwsze dwa tygodnie – łącznie 617 tys. osób. Jak zapewniają przedstawiciele obiektu, najemcy Wroclavii odnotowują spektakularne obroty w skali całej Polski.
Doskonały wynik osiągnęło 20-salowe Cinema City, w pierwszy weekend odnotowując odwiedziny 11 tysięcy widzów, co uplasowało kino we Wroclavii na 3 miejscu wśród lokalizacji tego operatora.
– Bardzo nas cieszy, że gościom Wroclavii przypadł do gustu staranny dobór najemców, który odpowiada na bardzo zróżnicowane potrzeby. Wśród sklepów Wroclavii znajdują się zarówno marki premium, jak i marki popularnych sieci oraz nowe koncepty – mówi Jakub Skwarło, dyrektor operacyjny w Unibail-Rodamco.
Wroclavia to nowe lajfstajlowe centrum handlowe zlokalizowane w samym sercu Wrocławia. Na 65 tys. m² powierzchni znajduje się ponad 180 sklepów, restauracji i miejsc rozrywki. Niemal jedną piątą powierzchni przeznaczono na rozrywkę i gastronomię. Na poziomie +2, w sąsiedztwie całorocznych zielonych tarasów o powierzchni ponad 4 tys. m², na gości czeka ciekawie zaaranżowana, przestronna strefa Grand Kitchen, z potrawami z całego świata oraz jedyne we Wrocławiu kino z tak szerokim spektrum rozrywki (20 klimatyzowanych sal, m.in. pierwsza w mieście sala IMAX®), a także sala zabaw Fikołki.