Do grona najemców Galerii Północnej dołączyły trzy nowe marki z segmentu fashion. Od 30 października klientki obiektu mogą korzystać z oferty pierwszego w Polsce salonu greckiej sieci odzieżowej Pink Woman. 4 listopada oferta Galerii Północnej powiększyła się także o dwa renomowane salony – Calzedonia i Intimissimi.
Marka Pink Woman rodem z Grecji rozpoczęła ekspansję na polskim rynku. Pierwszy salon sieci o powierzchni niespełna 300 mkw powstał w Galerii Północnej.
Na klientów pierwszej galerii handlowej na Białołęce czekają także dwa nowe popularne sklepy z bielizną wprost ze słonecznej Italii. 4 listopada swoje salony w Galerii Północnej otworzyły renomowane włoskie marki pończosznicze oraz bieliźniane – Calzedonia i Intimissimi.
Salon sieci Calzedonia ma powierzchnię 70 mkw. i obok marki Gatta jest kolejnym sklepem oferującym rajstopy, pończochy czy skarpetki. Sklep Intimissimi o powierzchni 85 mkw. uzupełnił zaś ofertę bieliźniarską Galerii Północnej, do której należą już marki Triumph, Etam i polska sieć Sawren. W transakcjach najmu pośredniczyła agencja Cushmann&Wakefield.