Wyjątkowy najemca zagościł w biurach coworkingowych Mindspace przy Hali Koszyki. Pracę zaczęli tam ludzie z zespołu projektowego Legii Warszawa.
Tym samym, Legia Warszawa jest częścią globalnej społeczności Mindspace, liczącej ponad 10 000 członków, pracujących dla około 2000 firm. Mindspace posiada już 16 lokalizacji – w Izraelu, Niemczech, Polsce, Wielkiej Brytanii oraz w Stanach Zjednoczonych – w Waszyngtonie i San Francisco. Członkowie społeczności Mindspace Koszyki w Warszawie mogą swobodnie korzystać z każdej przestrzeni coworkingowej operatora na całym świecie, bez dodatkowych opłat.
Dla fanów piłki nożnej, posiadających członkostwo w Mindspace Koszyki, będą regularnie organizowane transmisje live z meczów Legii.
– Legia Warszawa cały czas bardzo dynamicznie się rozwija, nie tylko jako organizacja, ale także jako marka, która jest integralną częścią życia Warszawy. Nowoczesny klub sportowy to nie wyłącznie sport, ale wiele zespołów kreatywnych, tworzących koncepty marketingowe, medialne, eventowe i infrastrukturalne – powiedziała Iza Kruk, rzecznik prasowy, Legia Warszawa S.A.
– Obecność Legii w przestrzeni Mindspace to dla nas zaszczyt. Legia nieustannie dąży do osiągnięcia kolejnych sukcesów. To cecha odzwierciedlana nie tylko przez przedsiębiorstwa i start-upy które wynajmują u nas przestrzeń, ale także przez samą firmę Mindspace – podkreślił Yotam Alroy, współzałożyciel i dyrektor ds. rozwoju biznesu, Mindspace.
Innowacyjne zespoły projektowe zdecydowanie preferują dynamiczny styl pracy w przestrzeniach coworkingowych zamiast standardowych rozwiązań biurowych. Do klientów Mindspace należą m.in.: Microsoft, Booking.com, ABSL, Siemens, Samsung, Barclays Bank, Lufthansa, Hertha BSC, M&C Saatchi.