Gino Rossi – polska marka obuwnicza – pojawi się w katowickim centrum handlowym Libero.
– Postawiliśmy na Libero, które w niespotykany dotąd sposób łączy modę, rozrywkę sport i gastronomię. Wchodzimy więc do Libero w naprawdę doskonałych humorach – mówi Anna Karbowa, Dyrektor ds. Rozwoju i Inwestycji z Gino Rossi.
Firma Gino Rossi powstała w latach 90. Od początku opierała się na współpracy polskich i włoskich projektantów. Dziś w Polsce znajduje się ponad 70 salonów Gino Rossi.
Centrum handlowe Libero powstaje u zbiegu ulic Kościuszki i Kolejowej w Katowicach, gdzie w godzinach szczytu przejeżdża ponad 15 tys. pojazdów na godzinę. Wraz z postępującym procesem budowy prowadzony jest zaawansowany proces komercjalizacji. Już ponad 85% powierzchni Libero zostało wynajęte. Wśród najemców Libero znalazły się m.in. takie marki jak: Piotr i Paweł, Helios, Fabryka Formy, MkBowling, Media Markt, H&M, Grupa LPP (Reserved, Mohito, Sinsay, Cropp, House), Forever 21, Guess, Carry, Orsay, Calzedonia, Diverse, Big Star, Vistula, Lancerto, Lavard, CCC, Deichmann, Wojas, Ryłko, Sizeer, Smyk, Rossmann, Ochnik, Wittchen, Tous, Pandora, Apart, W.Kruk, Martes Sport, 4F, Puma, Empik, Home&You, Flying Tiger, Pizza Hut, KFC, McDonalds, Starbucks, North Fish, Bon Apetito, Food&Ball, Sushi Kofuku i wiele innych.