Z życia spółek

Archicom przechodzi rebranding

logo_archicom

Archicom z początkiem roku rozpoczął proces rebrandingu. Modyfikacje w zakresie identyfikacji wizualnej są następstwem rozwoju biznesowego – udoskonalania komunikacji z klientami oraz wejścia na rynek ogólnopolski.

Wraz z wejściem na giełdę, połączeniem Archicomu z mLocum i rozpoczęciem działalności na rynku ogólnopolskim, deweloper stawia na lepsze dopasowanie przekazu do oczekiwań klientów. Dzięki codziennemu zaangażowaniu w dialog z nabywcami, Archicom aktywnie reaguje i wdraża potrzebne zmiany – zarówno w obszarze produktów, jak i komunikacji.

Rebranding dotyczy nie tylko odświeżenia logotypu, materiałów firmowych, ale też zmian w identyfikacji wizualnej osiedli.

Wraz z rebrandingiem Archicom rozwija nowy kanał komunikacji z nabywcami w postaci internetowego Panelu Klienta. Narzędzie zapewni klientom wgląd w aktualne informacje o transakcji oraz całym procesie inwestycyjnym. Użytkownicy otrzymają indywidualny dostęp online do dokumentacji, finansowania, kluczowych terminów i wydarzeń na osiedlu. Interaktywne narzędzie pozwoli również na jeszcze sprawniejszą obsługę klientów.

– W strategię Grupy Archicom wpisana jest transparentność relacji – zarówno przed, jak i po finalizacji transakcji. Mamy nadzieję, że dostęp do Panelu wpłynie pozytywnie na satysfakcję klientów, a samo narzędzie okaże się praktycznym i pomocnym rozwiązaniem. – zaznacza Tomasz Sujak, Członek Zarządu Archicom S.A.

Deweloper notuje stały wzrost grona klientów (od 429 mieszkań w 2013 r. do 1 431 mieszkań sprzedanych w 2017 r.) znacznie wyprzedzając wzrost runku w analogicznym czasie. Pozostając marką pierwszego wyboru we Wrocławiu, na początku tego roku wszedł z ofertą do Krakowa, Gdyni, Łodzi oraz Poznania.

Archicom modyfikuje wizerunek po raz pierwszy od ponad 20 lat. Zmiany
w identyfikacji wizualnej materiałów graficznych, prowadzonych inwestycji oraz biur firmy będą następowały stopniowo w przeciągu następnych 3 miesięcy. Za realizację projektu odpowiada konsorcjum Logotypy.com i Plantacja Studio oraz Dział Marketingu Archicom SA.