Salon marek Triumph i Grey Wolf w Galerii Łomża już działa. Lokal, którego otwarcie miało miejsce 10 lutego, zajmuje 91 m kw. Nieruchomość należy do portfela Bergold Group, a Knight Frank pełni funkcję zarządcy.
Triumph jest obecny w ponad 120 krajach na całym świecie. Firma projektuje, produkuje i sprzedaje bieliznę, koszule nocne, piżamy oraz stroje kąpielowe. Grey Wolf to marka skierowana do kobiet aktywnych, które lubią łączyć elegancję z wygodą. Posiada salony firmowe w całej Polsce.
„Otwarcie nowego salonu Triumph i Grey Wolf spotkało się z dużym zainteresowaniem klientów zarządzanego przez nas kompleksu. Frekwencja przeszła nasze oczekiwania. Cieszymy się, że tak rozpoznawalne marki wybrały na lokalizację nowego salonu właśnie Galerię Łomża.” – komentuje Robert Napieralski, Asset Manager w Dziale Zarządzania Nieruchomościami, Knight Frank.
„Cieszymy się, że nasze starania zaowocowały nawiązaniem współpracy z kolejnym najemcą. To dla nas wyróżnienie i potwierdzenie, że Galeria Łomża jest atrakcyjnym obiektem na rynku.” – mówi Marcin Dackiewicz, Wiceprezes Bergold Group.
Galeria Łomża to nowoczesne centrum handlowe zlokalizowane u zbiegu ulic Zawadzkiej i Piłsudskiego, w niedalekiej odległości od dworca autobusowego. Kompleks składa się z trzech jednokondygnacyjnych budynków o łącznej powierzchni najmu ok. 6 000 m kw. W galerii znajdują się sklepy marek międzynarodowych i rodzimych oraz liczne punkty usługowe. Klienci Galerii Łomża mają do dyspozycji parking na 200 miejsc postojowych.