Dyskontowa sieć spożywcza Biedronka powiększy się o kolejne 70 – 80 sklepów w tym roku. Firma Jeronimo Martins traktuje sieć w Polsce priorytetowo i planuje „lwią część” tegorocznych nakładów inwestycyjnych grupy przeznaczać wciąż na rozwój sieci w Polsce – taka zapowiedź padła ze strony prezes JM Pedro Soares dos Santosa.
Na rozwój sieci przeznaczonych będzie nieco poniżej 50 proc. tegorocznych nakładów inwestycyjnych grupy (300-350 mln euro). Pieniądze mają pójść m.in. na pensje pracowników. Na koniec 2017 roku liczba sklepów Biedronka w Polsce wyniosła 2823, tj. o 101 więcej niż rok wcześniej. Powierzchnia sklepów wzrosła do 1,86 mln mkw. z 1,77 mln mkw. na koniec 2016 roku.
W związku z ustawą o zakazie handlu w niedziele i święta, Biedronki będą pracować do godz. 22 lub 23 w piątki i soboty.