Dnia 15 czerwca w Akademii im. Leona Koźmińskiego w Warszawie ogłoszono wyniki XII edycji Rankingu Odpowiedzialnych Firm (ROF). W gronie firm najbardziej zaangażowanych na rzecz CSR w Polsce znalazł się Carrefour Polska. Sieć zajęła drugie miejsce w kategorii „Usługi, handel i transport” oraz szóstą lokatę w TOP10 całego rankingu.
Carrefour został doceniony za kompleksowe i jakościowe działania z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu. Eksperci oceniający największe firmy działające na polskim rynku zaliczyli Carrefour do grona podmiotów, które w dojrzały sposób podchodzą do ciągłego udoskonalania sposobu swojego działania i rozwoju CSR. W tegorocznym plebiscycie udział wzięło 70 organizacji.
Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Carrefour Polska kładzie także duży nacisk na promocję zdrowego stylu życia, co ma swój wyraz w kampanii „Z miłości do Zdrowia” realizowanej od 2014 roku.
Ranking Odpowiedzialnych Firm to inicjatywa, której celem jest badanie jakości systemów zarządzania CSR przez firmy.