rynek nieruchomości komercyjnych na sprzedaż

Rewitalizacja historycznej Elektrowni Powiśle zakończy się w 2019 roku

Elektrownia Powisle_9_small

W Elektrowni Powiśle, jeszcze przed oficjalnym otwarciem, kreują się nowe trendy w świecie mody, designu, kultury i sztuki.

Na Powiślu powstaną butiki unikatowych marek: Elementy Wear, Warsaw Concept Store, Optique Exclusive. Elektrownia Powiśle to miejsce, które już teraz gości najważniejsze pokazy i wydarzenia branży fashion. W ostatni weekend listopada odbył się tu pierwszy w historii pokaz kolekcji ślubnej duetu Paprocki&Brzozowski oraz nowe wydarzenie na modowej mapie Warszawy – Warsaw Fashion, w ramach którego powstała także specjalnie zaprojektowana strefa Unique Bazaar z wyselekcjonowaną ofertą produktów.

„W ramach procesu komercjalizacji przestrzeni handlowej Elektrowni Powiśle, dbamy o to, by oferta i doświadczenia zakupowe przywodziły na myśl high street w najlepszym wydaniu, a nie klasyczne galerie handlowe. Pragniemy, by było to miejsce aspiracyjne, wychodzące naprzeciw oczekiwaniom miejskiego stylu życia warszawiaków, z doborem marek wnoszących powiew autentyczności oraz świeżości, tak by nasi klienci mieli poczucie wyjątkowości miejsca i jego oferty. Część sklepów będzie oczywiście markami dobrze znanymi konsumentom, jednak przede wszystkim zależy nam, by do Elektrowni Powiśle sprowadzić marki niszowe, nie sieciowe, w niektórych przypadkach – nieobecne jeszcze w Polsce” – komentuje Dariusz Domański, Associate Partner, Development and Leasing Director, White Star Real Estate.

Prace nad rewitalizacją historycznej części Elektrowni trwają, oficjalne otwarcie przestrzeni handlowo-restauracyjnej oraz Beauty Hall zaplanowano na 2019 rok.


nick
twoja opinia

Komentarz pojawi się po akceptacji administratora