W tym roku już po raz trzeci ciepłe wakacyjne wieczory na placu Europejskim upłyną pod znakiem kina letniego. Ghelamco Poland wraz z partnerami wydarzenia, firmami Samsung i Adidas, zapraszają małych i dużych warszawiaków na wspólne oglądanie filmów fabularnych, dokumentalnych i familijnych.
W repertuarze przewidziano największe hity ostatnich lat, takie jak „Bohemian Rhapsody”, „Trzy billboardy za Ebbing, Missouri” czy „Green Book”.
Lato z dobrym kinem to już tradycja placu Europejskiego. W tym sezonie zostanie tu wyświetlonych prawie 30 znakomitych międzynarodowych produkcji. Wśród wytypowanych przez organizatora tytułów znajdą coś dla siebie miłośnicy fabuły, dokumentu i najmłodsi kinomaniacy. Pierwszy seans już w najbliższą środę 3 lipca o godz. 20.00.
– Plac Europejski jest doskonałym wyrazem tego, w jaki sposób Ghelamco jako odpowiedzialny społecznie deweloper rozumie swoją misję kształtowania przyjaznej mieszkańcom przestrzeni publicznej. Nie tylko udostępniliśmy warszawiakom atrakcyjne, otwarte dla wszystkich miejsce w samym sercu nowej dzielnicy biznesowej, lecz także dbamy o bogaty kalendarz wydarzeń kulturalnych i sportowych przeznaczonych dla całych rodzin. Latem głównym punktem programu są plenerowe seanse filmowe, które w tym roku przygotowaliśmy wspólnie z firmami Samsung i Adidas. Mamy nadzieję, że jak zwykle zgromadzą one liczną publiczność i dostarczą wszystkim wielu niezapomnianych wspomnień i emocji – mówi Jarosław Zagórski, dyrektor handlowy i rozwoju Ghelamco Poland.
Plac Europejski będzie zamieniał się w kino plenerowe w każdą środę, czwartek i niedzielę lipca i sierpnia. Ostatni seans zaplanowano na 1 września br.