Kompleks handlowy Futura Park przechodzi rebranding. Centrum handlowe będzie się nazywać Factoria Park. Obiekt zyskał również nowe logo i identyfikację wizualną. Zmiana podyktowana jest chęcią wdrożenia wizerunku odpowiadającego najnowszym trendom na rynku nieruchomości oraz przejęciem obiektu przez nowego zarządcę – JLL.
Centrum handlowe Futura Park od wczoraj sygnowane jest nową nazwą – Factoria Park. Nowy zarządca zmienił też logo i identyfikację wizualną. Zabieg ten ma na celu odświeżenie wizerunku obiektu oraz wzmocnienie jego pozycji na rynku.
„Factoria Park to kompleks handlowy o bardzo wysokim potencjale rozwoju. Cieszymy się, mogąc zapewnić naszym klientom bogatą, zróżnicowaną i atrakcyjną ofertę produktów dobrej jakości, odpowiadającą na ich różnorodne potrzeby. Wierzymy, że dzięki zmianie nazwy oraz logotypu, jak również prowadzonej kampanii wizerunkowej informującej mieszkańców o wprowadzonych zmianach, Factoria Park spotka się z jeszcze większym zainteresowaniem klientów – powiedziała Agnieszka Lis, dyrektor Factoria Park.
Odświeżenie wizerunku centrum handlowego zapowiada szerokozasięgowa kampania reklamowa.