Grupa CDRL, właściciel marki Coccodrillo oraz Buslik, podsumowała wyniki sprzedaży w czwartym kwartale 2019 roku, które były najwyższe w historii. Jednostkowe przychody ze sprzedaży CDRL S.A. wyniosły 62,0 mln zł. W tym okresie białoruska sieć sklepów Buslik wypracowała 67,4 mln zł przychodów w sieci stacjonarnej, natomiast sklep internetowy wygenerował 2,6 mln zł przychodów, czyli o 94 proc. więcej, niż w analogicznym okresie ubiegłego roku.
– Wyniki sprzedaży Grupy CDRL w czwartym kwartale utrzymujÄ… siÄ™ na wysokim poziomie i z naszej perspektywy sÄ… zadowalajÄ…ce. Okres od października do grudnia byÅ‚ najlepszym czasem w minionym roku pod wzglÄ™dem wysokoÅ›ci obrotów. Niewielkie spadki wyników jednostkowych wzglÄ™dem odnotowanych w ubiegÅ‚ym roku sÄ… spowodowane anomaliami pogodowymi i w konsekwencji niższÄ… sprzedażą odzieży zimowej. DziÄ™ki skutecznym dziaÅ‚aniom optymalizacji kosztów i oferty podnieÅ›liÅ›my marżę brutto w sklepach Buslik, jednak wciąż widzimy tam potencjaÅ‚ do wzrostu. – komentuje Marek Dworczak, prezes CDRL
W okresie od stycznia do grudnia, przychody wygenerowane przez CDRL wyniosły 251 mln zł, co oznacza wzrost o 6 proc. r/r. Sieć sklepów Buslik odnotowała 247,1 mln zł przychodów, co jest wynikiem o 1 proc. lepszym niż w roku poprzednim. Znaczące wzrosty odnotowuje sklep internetowy białoruskiej sieci. W ciągu czterech kwartałów sprzedaż wyniosła 7,8 mln zł, co oznacza wzrost względem 2018 roku o 93 proc.