Rynek real estate w 2019 r. nie zwalniał tempa. Dynamiczny rozwój nowych, świeżych projektów był także katalizatorem renowacji i przemian w bardziej wiekowych obiektów. Fachowcy od projektowania i wykańczania wnętrz mieli pełne ręce roboty. Tétris, działając na rynkach: office, hospitality i retail, zrealizował w ciągu 12 miesięcy przeszło 200 projektów. I nic nie zapowiada, aby w 2020 r. zamierzał osiąść na laurach.
W tym roku zrealizowaliśmy prace, o różnym zakresie, na przeszło 190 tys. mkw. powierzchni. Poza rynkiem biurowym, gdzie działamy w modelu design + build, mocniej zaznaczyliśmy swoją obecność na rynku hotelowym i rozwijamy się w retail. Dobrze sprawdza się nasza strategia mocniejszego wejścia w regiony – nasze biura w Trójmieście, Krakowie i Wrocławiu odpowiadają za 20% projektów. Pracy, w związku z dalszymi wzrostami na rynkach real estate, jest dużo, jednak rynek staje się coraz bardziej wymagający. Trudne do pogodzenia kwestie budżetu, terminu i jakości realizacji wymagają dobrego zarządzania, sprawdzonych podwykonawców i świetnej logistyki. I właśnie te umiejętności doceniają nasi klienci.
Rajmund Węgrzynek, Dyrektor Zarządzający w Tétris
W biurze jak w domu
Biuro firmy Kantar w Warszawie, projekt i realizacja Tétris
Środowisko pracy coraz częściej stanowi wyróżnik pracodawcy, ważny element działań w ramach employer brandingu. Dlatego tak istotna w naszej pracy jest jakość proponowanych rozwiązań. Wyzwanie w mijającym roku stanowiło zatem mocne nastawienie firm na jednoczesną kontrolę kosztów i ich weryfikację na każdym etapie projektu. W ciągu tego roku w formule design + build, czyli od projektu po fit-out, zrealizowaliśmy niemal 40 biur.
Danuta Barańska, Dyrektor Kreatywna w Tétris
Silny akcent na rynku hospitality
Intercontinental Warszawa, realizacja Tétris
Mijający rok był dla nas przełomowy, jeżeli chodzi o potwierdzenie kompetencji Tétris w Polsce w zakresie fit-out hoteli i apartamentów oraz prowadzenie prac w działających obiektach. Na swoim koncie mamy realizacje dla takich marek, jak Intercontinental, Złota 44, The Bridge Wrocław MGallery czy Puro. A w trakcie realizacji są kolejne, takie jak np. Holiday Inn Express czy pierwszy w Polsce Nobu Warszawa.
Kamila Dzionek, Business Development Hospitality & Retail Manager w Tétris
Retailowa odnowa
Dziś centra przyciągają głównie oferując udogodnienia, przeżycia i rozrywkę. W Polsce, jak i całej Europie, obserwujemy coraz więcej przebudów działających od lat obiektów. Pracując nad takim zleceniem, w sercu procesu projektowania stawiamy właśnie na ‚customer experience’. Dzięki współpracy z działającym na innych europejskich rynkach zespołem ds. design Tétris z Francji, jako jedyny podmiot w Polsce, zapewniamy klientom z branży retail kompleksowe wsparcie od strategicznego planowania, poprzez koncepcję i projektowanie (wew. i zew.) oraz ekspertyzę projektów detalicznych na dużą skalę. Łączymy nasz międzynarodowy know-how ze znajomością lokalnych uwarunkowań.
Danuta Barańska, Dyrektor Kreatywna w Tétris
Odważne wejście w 2020 rok
W relacjach z klientami postawimy na jeszcze większą transparentność i sprawną komunikację. Widzimy, że potrzebne będą kompleksowe oferty. Mamy nadzieję, że w projektach biurowych więcej działań poprowadzimy na podstawie umów ramowych, takich, jak w tym roku podpisaliśmy m.in. z AFI Europe czy też Ceraco — co usprawnia współpracę przy realizacji złożonych projektów dla różnych najemców w jednym kompleksie. Weszliśmy w kolejny rok z rozpoczętymi projektami, które napawają nas optymizmem jeżeli chodzi o dalsze umacnianie silnej pozycji Tétris na rynku. Wprowadzamy nowe narzędzie usprawniające pracę, jeszcze mocniej zaistniejemy w regionach, nie boimy się wyzwań związanych zarówno z dużymi, jak i małymi projektami.
Tomasz Spalik, Dyrektor ds Rozwoju w Tétris
Źródło: Tétris.