Początek nowego roku daje nie tylko wyzwania i możliwości, ale także okazję do podsumowań tego, co już się wydarzyło. Rok 2019 w warszawskim Klif obfitował w urodzinowe eventy, poszerzenie oferty o nowych najemców, także globalnych graczy oraz unikatowe projekty jak Glam i Fashion Studio, których głównym celem było wsparcie odwiedzających oraz otwarcie się na ich potrzeby, zainteresowania, wspólne chwile i wzajemne relacje.
Poprzedni rok w Domu Mody Klif rozpoczęto zmianą strategii komunikacji i identyfikacji wizualnej na tle pozostałych centrów handlowych. Klif otworzył się na nowości, lokalne wydarzenia, a przede wszystkim na ludzi i ich wzajemne relacje.
Ubiegły rok w warszawskim Klifie upłynął pod znakiem 20 urodzin! Otwarty w 1999 roku Dom Mody Klif był jednym z pierwszych centrów handlowych w Polsce. Podczas minionych dwóch dekad utrzymywał pozycję lidera i kreatora wielokrotnie nagradzanych trendów z zakresu fashion i lifestyle.
– Stworzony przez nas projekt POP-UP, jest uzupełnieniem dotychczasowego serwisu FASHION i GLAM STUDIO o spotkania z dedykowanymi stylistami i kosmetologami, […] podczas których pomogą wybrać produkty i stylizacje dopasowane do potrzeb i oczekiwań każdego – informuje Sylwia Wiszowata-Łazarz, Associate Director Poland w firmie Cushman&Wakefield, zarządzającej Klifami – W ten sposób staramy się stworzyć przestrzeń, w której oprócz zakupów możemy doświadczyć emocji, integrować i wspólnie się rozwijać – dodaje.