W ciągu miesiąca od zniesienia większości ograniczeń w funkcjonowaniu centrów handlowych w Arkadach Wrocławskich zdążyły zadebiutować trzy nowe marki. Do grona najemców należącego do Develia S.A. centrum handlowego dołączyły kolejno: EraJetModels, Mikola i 50 style. Natomiast na dachu Arkad Wrocławskich otwarto OH KINO Samochodowe.
Pomimo obowiązującego lockdownu dział komercjalizacji Arkad Wrocławskich pracował na pełnych obrotach. Zaowocowało to podpisaniem trzech nowym umów najmu. W pierwszej połowie maja portfolio najemców należącego do Develia S.A. wrocławskiego centrum handlowego zasilił EraJetModels (68 mkw.), oficjalny detalista modeli samolotów najsłynniejszych światowych marek. W lokalu zlokalizowanym na poziomie +1 Arkad Wrocławskich hobbyści i pasjonaci lotnictwa obok szerokiego asortymentu statków powietrznych znajdą też bogatą ofertę gadżetów oraz akcesoriów lotniczych, w tym artykuły marek Boeing, Airbus czy Trintec Industries. 8 maja na poziomie 0 centrum handlowego swój salon otworzyła firma Mikola (104 mkw.), specjalizująca się w produkcji oraz montażu nowoczesnych i funkcjonalnych systemów osłonowych okien. Z kolei 10 czerwca poszerzyła się oferta modowa Arkad Wrocławskich. Na poziomie 0 rozpoczął działalność salon multibrandowy 50 style (301 mkw.), oferujący akcesoria i odzież w stylu sportowym, outdoorowym, lifestyle’owym i casualowym. Tego samego dnia Arkady Wrocławskie we współpracy z OH KINO otworzyły też OH KINO Samochodowe. Zlokalizowane jest ono na dachu centrum handlowego i pomieści blisko 30 pojazdów. Dla niezmotoryzowanych z kolei przygotowano leżaki. OH KINO samochodowe ma status sali kinowej. W repertuarze znajdą się największe hity bieżącego roku, a także filmy, które w związku z pandemią zostały zdjęte z ekranu. Seanse odbywają się codziennie, a w weekendy dodatkowo planowane są nocne maratony filmowe.
Kolejni najemcy wznawiają działalność w Arkadach
W związku czwartym etapem znoszenia ograniczeń związanych z COVID-19, 6 czerwca w Arkadach Wrocławskich ponownie otwarte zostało znajdujące się na poziomie +2 centrum handlowego – OH KINO, a także Rodzinne Centrum Edukacji i Zabawy – Klockownia oraz Fitness Academy. Wszystkie lokale funkcjonują w nowym reżimie sanitarnym i zgodnie z wytycznymi opracowanymi przez Ministerstwo Rozwoju w konsultacji z Głównym Inspektorem Sanitarnym.
mat.pras.