Marka Plantwear może pochwalić się wzrostem sprzedaży drewnianych produktów w 2020 r., pozostając na pozycji lidera w tej dziedzinie. Mimo zadowalających wyników spółka nie osiada na laurach. Plantwear planuje otwarcie kolejnych lokalizacji w centrach handlowych, nowe kolekcje i kolejne niespodzianki dla swoich Klientów.
W ofercie Plantwear Klienci znajdą drewniane okulary, zegarki, bransoletki, ale także inne nietypowe akcesoria, jak np. torebki. Mimo trwającej globalnej pandemii COVID-19 spółka poradziła sobie bardzo dobrze, notując wzrost w każdym kwartale w porównaniu do roku poprzedniego. Obecnie marka posiada swoje dwie wyspy handlowe w Galerii Kazimierz w Krakowie oraz w Forum Gdańsk. W 2021 r. Plantwear planuje otwarcie kolejnych lokalizacji w największych miastach w Polsce.
Plantwear mimo swojej bogatej oferty produktowej nie rezygnuje z wprowadzania nowych opcji. Już w styczniu marka planuje poszerzyć swoja ofertę drewnianych torebek o nowe wzory. Firma, która znana jest ze swoich drewnianych zegarków, również stawia sobie za cel wprowadzenie nowych modeli tych produktów do swojej kolekcji.
Rok 2020 mimo trwającej pandemii był dla nas bardzo owocny. Nowa kolekcja torebek, wejście na giełdę NewConnect, czy akcja z szyciem maseczek to nie jedyne nasze sukcesy, którymi możemy się pochwalić. Plany na przyszły rok są ambitne, ale dzięki nim nasza spółka rozwija się i stawia sobie nowe wyzwania – zapewnia Wiktor Pyrzyk, Prezes Zarządu Plantwear S.A.
Z okazji Black Friday kupujący mogli dostać nawet 40% rabatu na cały asortyment.
W przyszłym roku Spółka również nie zrezygnuje z atrakcyjnych ofert dla swoich Klientów.
mat.pras.