Informacje dnia

Louvre Hotels Group: nowa marka Tulip Residences wkracza na rynek aparthoteli

 

LHG_TR_view01

Kryzys pandemiczny zmienił oczekiwania konsumentów dotyczące pobytów długoterminowych. Z myślą o rosnącym zainteresowaniu klientów oraz inwestorów Louvre Hotels Group postawiło na rozwój w segmencie aparthoteli, wprowadzając na rynek nową markę Tulip Residences. Pierwszy hotel apartamentowy grupy powstał w Joinville le Pont we Francji. Otwarcie kolejnego planowane jest w Warszawie.

Tulip Residences: koncepcja hybrydowa, czyli nowe oblicze pracy i wypoczynku
Tulip Residences to hybrydowa koncepcja długoterminowego zakwaterowania, która łączy wspólnotę mieszkalną, przestrzeń coworkingową i strefę wypoczynku. Każdy z hoteli apartamentowych zaoferuje gościom:
– Pokój typu studio lub apartament dwupokojowy zaprojektowane na potrzeby pobytów dÅ‚ugoterminowych i wyposażone w luksusowÄ… część sypialnÄ…, funkcjonalny aneks kuchenny, szybkie Å‚Ä…cze internetowe oraz panoramiczny telewizor HD.
– PrzestrzeÅ„ coworkingowÄ…, która pozwoli goÅ›ciom pracować w inspirujÄ…cym otoczeniu zaprojektowanym, by pobudzać twórcze myÅ›lenie.
Tulip Café oferującą lekkie posiłki i przekąski przygotowane na bazie miejscowych, organicznych produktów, otwartą codziennie od 6:30 do 23:00.
– StrefÄ™ wypoczynku, w tym salÄ™ do jogi o powierzchni 40–60 m2, salÄ™ fitness oraz urzÄ…dzenie infraterapeutyczne Vital Dome©, które wzmacnia odporność na stres, eliminuje toksyny z organizmu oraz wprowadza w stan odprężenia.

Wszystkie wnętrza zaprojektowano we współpracy z firmą Tremend Design i projektantką Magdaleną Federowicz-Boule, by w sercu miast stworzyć dla gości przestrzeń dla twórczej pracy i błogiego wypoczynku. Hotele Tulip Residences kierują swoją ofertę do klientów biznesowych szukających zakwaterowania długoterminowego, a także do klientów wypoczynkowych, w tym rodzin z dziećmi, grup znajomych czy seniorów.

mat.pras.