Kluczowym elementem strategii KASTELL jest troska o najwyższą jakość obsługi klientów i wynikającą z niej satysfakcję ze współpracy z firmą.
Na stanowisku dyrektora serwisu zatrudniono Jarosława Świątka – menedżera, który posiada dwudziestopięcioletnie doświadczenie w obszarze serwisu technicznego maszyn czyszczących i systemów dozujących. Zdając sobie sprawę zrosnących wymagań zarząd firmy KASTELL zdecydował się na zatrudnienie na stanowisku dyrektora serwisu doświadczonego menedżera – Jarosława Świątka. Dołączył on do firmy w grudniu 2021 roku.
– Jestem otwarty na nowe wyzwania, które chcę realizować wykorzystując zdobyte do tej pory doświadczenie oraz wiedzę – przyznaje Jarosław Świątek. – Moim celem jest zapewnienie klientom KASTELL najwyższej jakości serwisu technicznego, bezpiecznej i satysfakcjonującej obsługi oraz pełnego wsparcia w wykorzystaniu maszyn do realizacji koniecznych zadań. Jestem pewny, że dzięki moim działaniom, KASTELL potwierdzi dobrą współpracę z aktualnymi klientami, zdobędzie przychylność i zaufanie kolejnych kontrahentów oraz umocni swoją markę.