Najbardziej efektywna sprzedażowo (z GMV na poziomie ponad 14,5 mld zł) polska platforma sklepowa IdoSell wprowadza usługę, która pomoże polskim sprzedawcom w szybkim starcie sprzedaży transgranicznej. Crossborder z IdoSell jest dostępny dla wszystkich właścicieli sklepów internetowych.
Największe przyspieszenie startu sprzedaży gwarantuje moduł tłumaczeń automatycznych – pierwsze takie rozwiązanie w polskim e-commerce.
Cross-border to jeden z najgorętszych trendów współczesnego e-commerce. Dlatego też platforma sklepowa IdoSell już od ponad roku systematycznie wprowadza integracje, które wspierają merchantów w sprzedaży do krajów Europy i świata. Teraz włącza usługę Crossborder z IdoSell, która w kompleksowy sposób pomaga w rozpoczęciu sprzedaży na nowych rynkach.
Cross-border to jeden z najgorętszych trendów współczesnego e-commerce. Dlatego też platforma sklepowa IdoSell już od ponad roku systematycznie wprowadza integracje, które wspierają merchantów w sprzedaży do krajów Europy i świata. Teraz włącza usługę Crossborder z IdoSell, która w kompleksowy sposób pomaga w rozpoczęciu sprzedaży na nowych rynkach.
– Można powiedzieć, że ta usługa przyspieszy start sprzedaży za granicę o kilka miesięcy i co najmniej kilkanaście tysięcy złotych. Przygotowanie sklepu do wyjścia na nowe rynki wymaga zazwyczaj długich przygotowań, poszukiwań dostawców usług, pracowników czy zlecenia tłumaczenia. To wszystko zawarliśmy w pakiecie „Crossborder z IdoSell”. Właściciel sklepu wskazuje kraj, w którym chciałby rozpocząć sprzedaż, a nasz konsultant prowadzi go przez cały proces – mówi Aleksandra Kubicka, International Business Development Manager w IdoSell.