Nieruchomość handlowa Magnolia Park zakończyła ubiegły, 2022 rok z dużymi sukcesami.
W 2022 roku tenant mix centrum handlowego powiększył się o 12 nowych najemców na łącznej powierzchni najmu 7371 mkw. Centrum przygotowuje się również do otwarcia pierwszego na Dolnym Śląsku salonu sieci Primark.
Zeszły rok Magnolia Park zalicza do udanych pod względem odwiedzalności – to wzrost o 23 proc. Sprzyjało temu m.in. otwarcie na terenie galerii Centrum Obsługi Mieszkańca, które jest obecnie drugim najchętniej wybieranym COM-em przez wrocławian.
W 2022 roku Magnolia Park organizowała, przy współpracy z lokalnymi partnerami, eventy promujące zdrowie, ekologię i kulturę. Mieszkańcy mogli bezpłatnie oznakować rower, zbadać się czy otrzymać sadzonki drzew.
Magnolia Park koncentrowała się również na zmianie strategii wizerunkowej i jeszcze bardziej świadomym dbaniu o środowisko m.in. poprzez racjonalne korzystanie z wentylacji, oświetlenia i wody.