Firma Napollo Retail Development kupiła od Genesis Property projekt parku handlowego w Gostyniu.
Projekt parku handlowego o powierzchni najmu ok. 9 000 mkw. zmienił w marcu tego roku właściciela. Gostyński obiekt zasilił portfolio firmy Napollo, która sukcesywnie powiększa skalę swojego działania rozwijając koncepty handlowe pod marką N-PARK w całym kraju. Parki handlowe funkcjonujące pod szyldem N-PARK to wygodne miejsca zakupów dla lokalnych społeczności. Zlokalizowane są zarówno na terenie osiedli mieszkaniowych w większych ośrodkach miejskich, jak i w mniejszych miejscowościach dostarczając mieszkańcom niezbędnej, nowoczesnej oferty handlowej i usługowej. Za kompleksowe przygotowanie inwestycji w Gostyniu odpowiada Genesis Property.
Park handlowy w Gostyniu zostanie otwarty w I kwartale 2024 roku.
“Gostyń to miasto, w którym brakuje nowoczesnych powierzchni handlowych, a co za tym idzie lubianej przez konsumentów oferty sieciowych marek. Aby zrobić zakupy w takich sklepach mieszkańcy musieli udawać się do większych ośrodków miejskich, a to zabierało im czas i wiązało się z dodatkowymi kosztami. Dzięki nowemu obiektowi i jego bogatej ofercie mieszkańcy miasta i jego okolic będą mogli najpotrzebniejsze zakupy zrobić w swoim bezpośrednim sąsiedztwie” – mówi Juliusz Wawrzyniak, Prezes firmy Genesis Property. “Parki handlowe to wyjątkowe aktywa, które dla wielu lokalizacji stanowią nie tylko centra handlowe i usługowe, ale także miejsca spotkań i integracji lokalnych społeczności. Widzimy, że potencjał mniejszych nieruchomości handlowych i mniejszych ośrodków miejskich jest coraz szerzej dostrzegany przez wielu najemców w tym także tych, którzy do tej pory byli obecni jedynie w dużych galeriach handlowych zlokalizowanych w centralnych punktach większych miast. Najemcy ci wprowadzają na rynek koncepty handlowe dostosowane do wymagań lokalnych społeczności. Parki handlowe to także ważne ogniwo łańcucha dostaw dla tych sieci, które obok handlu naziemnego prowadzą także działania w Internecie. Sklepy zlokalizowane w rozwijanych przez nas obiektach pełnią rolę tak zwanych pick-up pointów dla osób, które zamówiły towary przez sieć” – podkreśla Juliusz Wawrzyniak.
“Parki handlowe rozwijane przez Napollo pod marką N-PARK z założenia powstają, aby zaspokoić pierwsze potrzeby lokalnych społeczności w odniesieniu do produktów i usług, ale także aby dostarczyć funkcji dodatkowych w tym rekreacyjnych czy gastronomicznych. Każdorazowo uważnie analizujemy lokalne uwarunkowania, aby finalny kształt nieruchomości i jego oferta w możliwie największym stopniu wpisywała się w lokalne uwarunkowania w tym w oczekiwania mieszkańców” – mówi Krzysztof Elsner, Członek Zarządu, Grupa Napollo. „Współpraca z wyspecjalizowaną w lokowaniu i rozwijaniu parków handlowych firmą, jaką jest Genesis Property, gwarantuje nam pozyskanie do naszego portfolio obiektów spełniających nasze oczekiwania związane z budową wartości dla wszystkich zaangażowanych w realizację takich projektów stron: mieszkańców, najemców oraz inwestorów. Portfolio Napollo obejmuje obecnie 17 obiektów handlowych, galerii i parków handlowych, które dostarczają na rynki ok. 105 000 mkw. powierzchni najmu” – podkreśla Krzysztof Elsner, Członek Zarządu, Grupa Napollo.
Źródło: Genesis Property.