Marka Campanile w Polsce i w Europie promuje zrównoważoną gastronomię.
Należąca do Louvre Hotels Group marka Campanile znana z zielonego podejścia do gościnności rozpoczęła kampanię pod hasłem: „W czerwcu radujmy się wspólnie zrównoważoną gastronomią!”. Akcja objęła hotele marki w całej Europie, a każdy z krajów przygotował dla swoich gości lokalne atrakcje. Tak samo jest w Polsce, gdzie w 9 miastach w czerwcowej kampanii weźmie udział 10 hoteli popularnego brandu z zieloną kropką.
Zrównoważone podejście do gościnności to jeden z filarów działalności Louvre Hotels Group, a hotele Campanile w pełni wpisują się w tę filozofię. W Campanile, śniadania to kreatywne bufety oferujące bogaty wybór pożywnych pyszności, wśród których znajdują się sezonowe i lokalne propozycje, a także produkty bio. Załogi dbają również o ograniczanie generowanych odpadów, zmniejszają wykorzystanie plastiku i wystrzegają się marnowania żywności.
– W Campanile wierzymy, że zrównoważona gastronomia to jedyny słuszny kierunek na przyszłość. Chcemy zapewnić naszym gościom wyjątkowe doświadczenia kulinarne, a zarazem dać im możliwość wyboru dań, które są dobre również dla naszej planety. Już wkrótce wprowadzimy do naszego bufetu śniadaniowego jeszcze więcej zielonych opcji, a przy tym szczególnie chcemy się skupić na propozycjach przygotowanych z myślą o naszych najmłodszych smakoszach – mówi Danuta Marcinkowska, Marketing & PR Coordinator, Louvre Hotels Group.
Źródło: Louvre Hotels Group.