rynek nieruchomości komercyjnych na sprzedaż

Deweloper LCP Properties zmienia obiekty handlowe ECHO na M Park

default

Deweloper LCP Properties zmienia obiekty handlowe ECHO na M Park.

M Park to marka dla parków handlowych i obiektów handlowych średniej wielkości, do 20.000 m kw. najmu, funkcjonujących w mniejszych i średnich miejscowościach z zasięgiem (dotarcie w czasie do 30 minut) na poziomie minimum 300.000 osób.

LCP Properties, jeden z czołowych inwestorów i deweloperów na polskim rynku parków handlowych oraz magazynów SBU (Small Business Units) rozpoczął proces strukturyzacji swojego portfela, wprowadzając oficjalnie markę M Park. W ramach pierwszego etapu rebrandingu, LCP wytypowało do zmian 20 spośród łącznie ponad 95 swoich istniejących na terenie kraju projektów. W przypadku trzech z nich, dotąd funkcjonujących pod nazwą Echo – w Tarnowie, Radomiu oraz Piotrkowie Trybunalskim, proces ten został zakończony. Pierwszy etap zmian wizerunkowych w ramach portfela LCP potrwa do końca bieżącego roku.

Echo Tarnów, Radom oraz Piotrków Trybunalski – a aktualnie M Park Tarnów, M Park Radom i M Park Piotrków Trybunalski to łącznie 55 najemców rozlokowanych na niemal 60.000 m kw. powierzchni. Obiekty te to lokalnie lubiane miejsca zakupów z ugruntowaną pozycją, zlokalizowane bezpośrednio przy głównych artyleriach komunikacyjnych miast. Do portfela LCP dołączyły w efekcie kupna, dziesięć lat temu. Tenant mix trzech nowych M Parków to głównie marki codziennych potrzeb, w tym m.in. Auchan, Rossmann czy Euro RTV AGD, które występują w każdym z nich. Ofertę uzupełniają miedzy innymi sklepy DIY czy meblowe.

Decyzja o ujednoliceniu portfela ma w założeniach nie tylko usprawnić jego zarzadzanie, ale też wspomóc procesy leasingowe. Powszechnie bowiem wiadomo, że aby marka była rozpoznawalna, musi być powtarzalna. A naszym celem jest, by w świadomości najemców M Park zakorzeniał się coraz wyraźniej”, skomentowała Magdalena Kowalewska, COO, LCP Properties w Polsce. „Przez ostatnie lata koncertowaliśmy się na stałym poszerzeniu naszego portfela, często poprzez zakup wybranych nieruchomości. W tym roku podjęliśmy decyzje nie tylko o wprowadzeniu marki M Park będącej flagowym brandem grupy inwestycyjnej M Core, której LCP jest częścią, ale także Multi Parks – dla logistycznej części naszego biznesu”, dodała.

Źródło: LCP Properties.


nick
twoja opinia

Komentarz pojawi się po akceptacji administratora