Ponad 1200 ankiet wypełnili najemcy centrów handlowych z portfolio zarządczego Apsys Polska w ramach corocznego badania satysfakcji najemców. Oceniano m.in. współpracę z dyrekcjami centrów, działem marketingu czy działem technicznym.
To już piąta edycja badania satysfakcji najemców przeprowadzana przez Apsys Polska, która okazała się być rekordową pod względem frekwencji. W tym roku aż 1 200 przedstawicieli najemców z 14 centrów handlowych wyraziło swoją opinię na temat jakości pracy Apsys Polska. Duże zainteresowanie udziałem w badaniu potwierdza, że najemcy doceniają i uznają to badanie za ważne, ponieważ zgłaszane przez nich uwagi mają realny wpływ na działania zarządcze Apsys.
W skali od 1 do 5 (gdzie 4 to dobrze, a 5 – bardzo dobrze) najemcy oceniali:
-
Współpracę z Dyrekcją Centrum: otwartość na potrzeby najemców, kompetencje profesjonalne, skuteczność i szybkość reagowania, komunikację oraz godziny pracy.
-
Jakość pracy firm serwisowych: ochrony, serwisu sprzątającego, serwisu technicznego, organizację dostaw oraz czystość.
-
Działania marketingowo-promocyjne prowadzone przez centrum: promowanie wizerunku centrum, oferty handlowej centrum/wspomaganie sprzedaży, jakość organizowanych akcji marketingowych i materiałów reklamowych, zasięg komunikacji, aktywność w social media oraz kreatywność.
Poza oceną, ankietowani mieli również możliwość dodania swoich komentarzy i uwag w formie rozszerzonej.
Badanie satysfakcji najemców zostało przeprowadzone w okresie wrzesień-październik 2023 r.
Apsys Polska kolejny rok z rzędu uzyskał bardzo wysoką średnią ogólną ocenę, która wyniosła 4,5.
– Cieszy nas nie tylko frekwencja, ale także sam wynik badania satysfakcji najemców, który cały czas utrzymuje się na wysokim poziomie. Z perspektywy zarządcy, wyniki corocznych ankiet są cennym źródłem informacji zwrotnych o tym, które nasze rozwiązania już przynoszą efekty, a które wymagają jeszcze potencjalnej poprawy. Cieszy nas, że między innymi dzięki wskazaniom z poprzednich badań, w tym roku otrzymaliśmy jeszcze wyższe oceny w kilku istotnych obszarach takich jak komunikacja z najemcami czy niektóre aspekty związane z wizerunkiem centrów – mówi Justyna Kur, Vice Prezeska i Dyrektorka Działu Zarządzania Nieruchomościami, Apsys Polska. – Wyraźny wzrost zainteresowania badaniem satysfakcji najemców to dowód coraz większej świadomości skuteczności tego narzędzia wśród najemców i ich chęci wpływu na funkcjonowanie obiektu – dodaje Justyna Kur.
mat.pras.